Please Sign In


New To Sportsman Network?

Looking for Nutria hunt guide in southwest LA

Reply
 
I'm trying to put together a nutria hunt for some folks I work with and have been unable to locate a guide. I'd prefer airboat if possible. Any suggestions would be greatly appreciated. Thanks , Jim
Reply
????!!?!?!?!?!
when and where
Reply
soon, close to TX if possible
we're open on time, but sometime pretty soon. coming from Houston so the less we have to drive the better
Reply
season
maybe you should wait till season, sep 1 thr feb 28, yep there is a season for them in louisiana
Reply
Haha
Guided nutria hunt LMAO you must be joking right?
Reply
Nutria Season
Those season dates only apply to people who are trapping nutria to sell the pelts. Louisiana has an open nuisance season year round . You just cant hunt with lights or sell the pelts. Thats the Regulation.
Reply
CDonaldson
Page 16 of the hunting handbook states, "On WMA's and private property nutria may be taken recreationaly by licensed hunters from Sept. 1- Feb. 28 during legal shooting hours by any legal hunting method with a daily limit of 5.

Warren
Reply
dougs
yall are laughing but i guided a nutria hunt in feb for doug's hunting lodge. when the owner called me and told me he needed me the next morning for a nutria hunt i thought he lost his mind but i had som guys from penn. and they had a great time. as far as a season i dunno but we talked to wlf and they said they didnt need a trappers license just a regualr one. dunno about a season.
Reply